duminică, 5 februarie 2017

Tu n-ai vãzut.. cã îndepãrtezi..

Mai stii când îti spuneam cã mi-e fricã de iubire? Mi-e fricã de iubire cã aduce suferintã? Exact despre asta vorbeam. Despre momentele astea.. despre tot ceea ce se întâmplã cu noi acum.
Dragul meu, dacã eu te iubesc pe tine, asta nu înseamnã ca trebuie sã mã tii într-un glob de cristal, sã nu ma atingã nimeni, doar ca sã mã stii tu în sigurantã si .. a ta. A ta sunt in orice minut , in orice secunda si în orice clipã, indiferent ca suntem unul lângã celãlalt sau nu. 

Îmi doresc lângã mine un bãrbat, nu un copil. Un om matur si cu capul pe umeri care sã înteleagã cã în viata mea, existã si alte persoane, ( familie, rude, prieteni) si cã anumite circumstante îti este imposibil sã le eviti. Un bãrbat pe care sã nu il afecteze o plimbare de-a mea cu rudele. Un bãrbat capabil sã privesscã dincolo de aparente si nevoile lui. Un bãrbat care sã înteleagã cã sunt aici pentru cã vreau, pentru cã îmi doresc si nu pentru cã îmi impune sau de teamã cã se va supãra. 

Dar vezi tu, atunci când tu iesi weekend de weekend cu "prietenii" in cluburi, cand mergi la gratare, la sala, la intalniri , la gatit cu fetele, nu prea ai dreptul sa te superi cã ea merge in vizita la rude, ca are uneori nevoie de spatiul ei, de lumea ei, nevoie de timp cu ea ca sa-si analizeze gandurile, sentimentele si trairile.. Intelegi diferenta? Ea nu vrea decat sa faca pace si liniste cu ea, cu cei din jurul ei, pentru voi. Pentru cã ea a trecut prin multe chiar daca tu nu ai stiut. Ea a îndurat multe pentru ca a crezut in tine, pentru ca te vrea pe tine, pentru ca te iubeste... Ea a stat nopti la rând încercând sã înteleagã de ce toti ceilalti te vãd asa diferit fata de cum te vede ea. De ce toti ceilalti te vad atat de rau.. si ea atât de bun, potrivit si perfect pentru ea... tocmai pentru ca te gândesti numai la tine, n-ai înteles multe si nu o sã întelegi niciodatã! Decât dacã ai sã trãiesti ce trãieste ea acum.. si pentru tine e imposibil... 

E imposibil sã întelegi cât o rãnesc cuvintele tale si orgoliul tau de neimaginat. Usurinta cu care spui cã tu ai dat tot când de fapt tu ai lãsat tot pe umerii ei... Poate nu ti-ai dat seama.. dar nu poate sã care prea mult... 

Si atunci?.. când tu esti la petreceri, ea plange... când tu esti in club, ea nu doarme pentru ca se gandeste la tine... când tu nu îi vorbesti, ea te laudã si iti ia apãrarea in fata celorlalti.. când tu esti la film în 4, ea plânge si suspinã pentru cã a crezut prea mult în tine.. pentru cã a vãzut în fiecare zi doar perfectul din tine.. pentru cã a renuntat la toti cei din jurul ei, la rude, prieteni si familie, ca sã îti ia apãrarea tie.. Iar ea... a rãmas singurã... ea si gândurile, ea si cei 4 pereti... Iar tu, dragul meu.. Tu , tocmai tu esti cel care o judecã cel mai aspru.. cel care zice ca o sustine, cã e lângã ea dar nu întelege si nu vede nimic ... de fapt,nimeni nu vede  luptele care se dau in ea si in jurul ei... nici mãcar tu care ai fost zi de zi acolo...

Ce-mi rãmâne de fãcut?!... Sã îti respect decizia... sã înteleg si sã accept cã trãim în lumi diferite, cã avem idei si conceptii diferite, ca poate tu ai fost lectia mea...  ca poate a trebuit sã trãiesc asta ca sã înteleg câtã putere are iubirea, câte sacrificii se fac pentru iubire si fericirea celuilalt...
În schimb, tu ar trebui sã întelegi sã asculti si sã simti... sã vezi dincolo de aparente.. sa vezi cu sufletul.. sa citesti in ochii si sa întelegi din priviri... Esti capabil de multe.. atât de multe încat nici mãcar tu nu stii... Dar eu stiu! Eu stiu ce, cum si cât poti...  Si mai stiu si cã de cele mai multe ori te porti ca un copil rãsfãtat... Un copil care crede cã totul i se cuvine doar pentru ca îsi doreste... Dar nu e suficient...

Cel mai probabil, pe bãietelul meu îl va chema ca le tine... si mi-as dori sa aiba ochii tai... cei mai frumosi si pãtrunzãtori ochi... Peste ani si ani... o sa-mi aduc aminte de tine privindu-l si am sã oftez cã nu esti lângã .. o sã îmi amintesc de tine ca de singura iubire profundã si arzãtoare... singura iubire care m-a distrus si m-a ars pe dinauntru..dar o sa zâmbesc.. pentru cã o sã-mi amintesc cum oricât de supãratã as fi fost pe tine, îmi era de ajuns o singurã privire, de un singur zâmbet ca sã uit tot si sã o iau de la capãt...

Iar tu, dragul meu... ascultã-mi sfatul si data viitoare, nu fugi de femeia care te iubeste mai mult decat pe ea pentru cã s-ar putea sã fie ultima oara când cineva te va iubi in felul acesta... Sa fugi doar spre ea , atunci când esti prea departe de sufletul ei si sã nu o lasi sa plece... pentru ca odata plecatã, ea nu se mai întoarce!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu