luni, 19 noiembrie 2012

Despre mine...

    O fata dinamica si plina de vise din Calarasi,si`a intins aripile spre mare si astfel a ajuns studenta la Jurnalism,Facultatea de litere,Univ.Ovidius.
    Destinul i`a indreptat pasii spre jurnalism,motivand`o sa`si lase trecutul in urma si sa priveasca spre viitor dintr`un alt unghi.
     Ce a determinat`o sa aleaga acest drum?Nici ea nu stie...poate faptul ca ii place sa fie in mijlocul oamenilor,sa fie la curent cu tot ce se intampla,poate faptul ca isi doreste sa fie in lumina reflectoarelor,poate asa a fost sa fie,poate...
     Acea fata sunt eu,Crina Romina Munteanu, o tanara mandra de mine,cu simtul umorului dar ,in acelasi timp timida.
     Viata m`a maturizat destul ,ceea ce ma face sa cred ca ma pot descurca in aceasta cariera.
     Sper ca pe timpul facultatii sa invat si sa pot aduna toate informatiile de care am nevoie incat sa pot profesa corect ,cariera pe care mi`am ales`o.
      Imi doresc ca prin aceasta alegere sa ma pot propulsa acolo unde imi doresc,sa ajung sa fiu cunoscuta si in primul rand apreciata pentru ceea ce fac..
     

2 comentarii: