miercuri, 25 ianuarie 2017

Spune-i tu...





Spune-i ca nu trebuia sa plece asa. Spune-i ca am siroae de lacrimi ce-mi curg fara oprire si un nod in gat care nu ma lasa sa respir..
Spune-i ca e tot ce iubesc mai mult pe lume si ca mi-as fi dorit sa simta si el acest lucru. Dar lucrurile nu sunt niciodata asa cum ni le dorim...Spune-i ca amandoi am gresit. Chiar daca eu mi-am asumat tot, am facut-o pentru el. Spune-i ca a fost orb.. ca ar fi trebuit sa deschida ochii si sa vada realitatea, nu doar pe cea a lui... Spune-i ca o sa regrete cand o sa fie prea tarziu..
Spune-i ca daca vreodata voi avea un baietel, ii va purta numele. Va fi un copil zglobiu, plin de viata, chipes, cu un zambet minunat si cu ochii schimbatori ca si ai lui...
Spune-i ca in el m-am vazut pe mine de atatea ori , ca fiecare bataie a inimii mele i se datoreaza lui...
Spune-i ca ii multumesc pentru tot, pentru toata rabdarea, taria si iubirea dar si pentru zilele amare. Fara ele nu as fi stiu ce inseamna dorul si iubirea...
Spune-i ca atunci cand ne avem, noi ne respingem iar cand ne pierdem ne dorim. Ca nu am stiut sa traim in echilibru...Spune-i ca ii simt mirosul, il respir si in loc sa imi treaca, imi e din ce in ce mai dor.. Spune-i ca adoram momentele lui de gelozie..stiam ca ii e frica sa nu ma piarda... dar nu m-a pierdut, a plecat singur...
Poate ca uneori alegem mult prea repede despartirea..Aruncam cu vorbe urate la nervi si gata, ne despartim. Ar fi trebuit sa rabdam mai mult? Sa ne intelegem mai mult? Cu ce cantar destept as putea sa masor cantitatea de toleranta necesara si sa o compar apoi, matematic si eficient cu revolta care ma tine in viata, astfel incat sa pot trai in continuare?
Mai spune-i ca mi-a demonstrat de ce unu plus unu fac zero, cateodata, cand e vorba de dragoste tarzie...Prea tarzie uneori..
Si mai spune-i ca daca vreodata i se va face dor de noi, eu am sa fiu aici...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu