marți, 8 ianuarie 2013

Si tu poti fi Mos Craciun !

Mos Craciun inseamna pentru fiecare dintre noi un batranel care an de an vine si ne lasa cadourile mult dorite sub bradul impodobit  cu mult drag alaturi de cei dragi,ma insel?

Ei bine,pentru sute de copii Mos Craciun nu exista...ei nu se pot bucura nici macar de caldura unei familii,de vorba dulce a mamei sau de bombonele ascunse in buzunar de tata.Ei nu cunosc sustinerea,intelegerea si mai ales iubirea parintilor.

Da,ma refer aici la sutele de copii orfani,care traiesc in centrele de plasament din toata tara.Nu inteleg cum unii parinti,daca ii putem numi parinti isi pot abandona copiii ,lasandu`i in voia sortii cu atata nepasare...

Gandindu`ma la ei si impinsa de la spate de examenul care ma asteapta,am initiat aceasta campanie:
                               
                               http://www.facebook.com/FiiMosCraciunPentruCopiiiOrfani



   Prin campania "Fii Mos Craciun pentru copiii orfani" am dorit sa ajut copiii dintr`un centru de plasament din orasul Calarasi.

Cu ajutorul prietenilor si al tuturor celor care au dorit sa fie Mos Craciun si recunosc ca am ramas suprinsa la cat de multe persoane au dorit sa ajute,am strans jucarii,hainute si dulciuri  . Am reusit astfel sa aducem un zambet pe chipurile lor :)
   

(o parte dintre Mos Craciuni)





(am impodobit bradul impreuna)

Copiii au fost vizibil emotionati si incantati in acelasi timp  de cadouri iar dupa ce am petrecut mai bine de jumatate de zi in compania lor,timp in care am ras ne`am jucat si am colindat,am plecat cu strangere de inima,cu emotie si cu regretul ca acesti copii atat de "lipiciosi" au ramas din nou singuri..











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu